close
標題:

點樣可以令眼睫毛長d?

發問:

我d眼睫毛又短又稀,我想佢長d同埋密d*

最佳解答:

用Mascara啦!有d人話Maybelline既XXL VOlume 幾好 其他牌子好似lancome,Anna Sui 都好好架 不過記得要買防水既Mascara,如果唔係就會變左熊貓眼架啦! 希望幫到你啦!=)

其他解答:

我ge個人意見就係拿一枝棉花棒點上一些酒,塗上眼睫毛上就可以啦!! 我都試過!!效果都幾好!!|||||生理上是沒有的。 不妨直說,作為男士的我,建議你可以考慮到化品專門店買些假眼睫毛也值得試試。 我見很多人都是這樣做的,無問題的!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    dlxpxv7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()