close
標題:

BB善終問題

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

個BB係2月14日走咗, 佢得8周3日大, 我同老婆一齊喊咗一餐, 老婆啲情緒仲好唔穩定, 我個心痛之餘, 又為擔心佢難過。 唉...............點算? 有無想過幫個BB做啲善終的事? 點做? 做法事? 有無得做個DNA結精? 有無朋友知道應該點做? 請指教指教! 更新: (因為我有BB手術後的標本- 醫生給的)

最佳解答:

你好,我是兩個小孩的媽咪,我深深感受與體會到失去BB的哀痛,痛將會持續一段時間,時間亦會冲淡事情,BB須然細個,佢有痛愛佢的父母與親人,BB走了未嘗不時好事,佢可能唔須要活着受病痛之苦,相信你倆還年輕,再繼續努力吧。 現時你可詢問殯儀館的職員,他們可以幫到你,聞說可以利用骨灰的一部份來做飾物,隨身攜帶嘅!

其他解答:
arrow
arrow

    dlxpxv7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()