標題:

我應該點做

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我中意左個同校既男同學 佢大我4年 我同佢打波識 我同佢正係打過1次波 佢成日見到我都同我say hi 我要點做?

最佳解答:

佢成日同你say HI.你可以藉著依個機會慢慢同佢混熟 可以同佢SAY返hi.or同佢講d野.例如:又見到你既@@,乜甘岩阿, 慢慢同佢講d甘既野.吾好佢同你say hi吾理佢阿 等佢記得你,下次可能放學or其他見到.都有話題阿嗎 如果覺得甘樣系主動既.可以佢hi你同佢笑下 慢慢睇下有冇機會可以1齊傾下計/交換電話sms la

其他解答:

下次佢同你say hi話比校長聽|||||1.可以在這個免費算命網站[紫微、易經、姓名、八字]得到解答。很準!! 網址: ok.wu123.com/1225/www/index.asp 2.將問題詳細告訴老師, 他就可以給你指引方向。
arrow
arrow

    dlxpxv7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()