標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我報左永安張家界6天團(1月30日呀)

發問:

我報左永安張家界6天團(1月30日呀) 我報左永安張家界6天團(1月30日) 我而家擔心唔成團?佢地話仲有7個位先成團? 如果真係唔成團永安係咪會退返晒所有錢架? 最慘就係浪費咗d假~ 另外唔成團我應該改報其他團定報另一間旅行社呢? 大家有冇其他意見呢?

最佳解答:

不需要太過擔心, 距離30號仲有20日, 只差7個人先至成團, 問題應該唔會太 大的, 如果萬一真係成不到團, 永安旅遊一般 長線團會早7日前通知, 而且會一定退回 所有錢比你的, 同時永安旅遊會推介你前 往另一處地方的, 如你選擇退回團費, 到時 你盡量把握利用這7日時間, 去查詢其他旅 行社, 有無你所想去的地方而又成了團, 基 本上大多數旅行社到時已經知道長線團成 團與否了, 假設你所想去的地方所有旅行社 都成不到團, 唯有只好報另一處而又成團的 地方了. ~ ~ ~ 希望你所想去的地方成到團同預祝你旅途愉快 圖片參考:http://hk.yimg.com/i/icon/16/18.gif ~ ~ ~

其他解答:
arrow
arrow

    dlxpxv7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()