close
標題:

點可以識多d男性朋友??

發問:

我唔係想識男朋友,我只係想識普通的朋友.我只想擴寬我的生活圈子.我d同學都有好多男性朋友.我都想識多d朋友!!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

用msnar,icqar,qqar果D網上通訊軟件都好可以識好多人 如果你有成日去論壇留言,回覆果D都可以識到好多人 當然,以上果D都係網友黎 如果真係要識D平日見到果D 你可以試下 DFD攪咩活動你都去參加,e。g。bbq果D,因為D FD可能會帶埋佢DFD黎(你唔識GE),錦就可以識到。 或者你可以參加D義工AR,參加多D學校課外活動(如果你係學生),參加D工司活動(如果你係在職),eD活動都可以識到好多人 總之一句講哂,join多D活動就得GAlar

其他解答:

我係男仔14歲(快15) 我個MSN係chris_yiu_1993@hotmail.com|||||你想認識多d男性朋友的話, 其實你可以參加多d朋友既活動, 當然去到之後, 唔可以only同你識既朋友講野啦~你要主動d人講野, 或者0係活動既時候多d幫人拎下野, 遞下野食。仲有就係要多d笑, 比人親切既感覺, 咁人地都想同你做朋友啦~ 如果你係比較怕羞的話, 其實可以好似之前既回應話, 去一d forum或者交友website識朋友。可以睇左人地既profile先, 了解左少少先傾計, 之後要約出黎既, 記得要搵多幾個朋友陪你呀~始終都要小心自己既人身安全~|||||有興趣交個朋友 我的MSN chennyiu@hotmail.com|||||你几大?加我MSN:yeshunzhou@hotmail.com
arrow
arrow

    dlxpxv7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()