close
標題:

有關英文文法的問題想問問

發問:

在上個星期我話俾Mary 聽在今個星期內我會寄左封信。咁我昨日我就寄左封信,宜家我就send 電郵俾Mary ,以下係封電郵既內容: Hi, Mary, I sent the letter yesterday. 想問問大家我咁樣回覆有無錯。

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

應該係... Hi Mary, I have already sent the letter to u yesterday. Best wishes, (Your name)

其他解答:

應該寫I SENT THE LETTER TO YOU YESTERDAY|||||Maybe it should be more appropriate to say Hi, Mary I have sent the letter to ( name ) already|||||Dear Mary, Hi! As promised, I've already sent the letter.|||||咁樣回覆無錯。 不過如果個日期唔重要(yesterday),你可以話: Hi, Mary. I have already sent the letter to xxx (name).|||||你咁樣回覆無錯.......
arrow
arrow

    dlxpxv7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()