close
標題:

急急急想租大埔[村屋

發問:

想租大埔[村屋 請問有冇好心人士幫忙?我八月一定要找到地方搬, 但又比唔起大貴既租金,人工有限沒辦法,我一個人住,我向電訊工作!但我只能夠比得起三千蚊!請大家幫幫忙啦!十萬個唔該! 請好心人士幫忙,唔該哂,

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

當然大埔區的交通比較方便,但村屋的租金亦比較貴。如果唔介意坐多兩個 站,粉嶺區的村屋租金會比較平宜好多。我是住在粉嶺村屋的,落火車後可步 行17分鐘回家或踏7分鍾單車回家。我條村叫塘坑村,現仍有空置單位出 租,租金最平的一千元至二、三千元亦有。或可查詢以下村屋地產公司。 http://www.k-k.com.hk/k.htm

其他解答:

為何一定要村屋? 唐樓不好嗎? 本人就因住了大埔村屋後悔了......... 如果你住村屋會令你車費增加......... 如你已孝慮了此因素那便可以了........ 還有你住在哪兒,樓下地產舖幫不到你嗎? 還可以選擇套房~平呀~
arrow
arrow

    dlxpxv7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()