標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

NON-JUPAS升大學問題

發問:

我係GCE A-LEVEL 英國學生 報左CU 會計 同HKU 精算 但係我仲未收到任何回覆...... 通常要咩野成績先會收啊??(例如要幾多個A之類) 仲有最遲幾時會知道結果? 我IELTS有6.5分有冇幫助? P.S 如果以上2間都唔收我? 我可唔可以拎著成績去另外幾間大學問 睇佢地收唔收我?

最佳解答:

halo, 我係英國讀緊書, apply過, 希望幫到你丫=] 1) 通常要咩野成績先會收啊?? >> 如果係精算呢, 係要AAA既, 而如果係就咁accounting 就會要aab - aaa 既.... 而呢, 佢地唔會話最遲係幾時既, 因為而家好多時, offer一早就放哂出去既 (如果你easter 係有番hk, 因為佢會in 你), 但係如果冇in 呢, 咁就要等下了, 因為有可能d人未reply offer 既, 所以有可能去左waitlist 既..." 2) 我IELTS有6.5分有冇幫助? >> 你要俾個result 佢睇既, 如果你有take過, 但係你冇show到俾佢, 都係冇用, 如果你有gcse 英文b 以上, 咁ielts 就可以唔駛了, 而呢, 好多時non-jupas require 6.5 既, 如果有好一D 會好一D 既... 3) 如果以上2間都唔收我? 我可唔可以拎著成績去另外幾間大學問 睇佢地收唔收我? >> 如果係一D 多人讀既subject 呢, 就唔會太得了, 你可以send 一send 你個成績俾佢地睇既, 但係唔好expect 太多了, 因為呢, 好多時都會full 哂, 同埋只係得一d冇咁多人apply既subject 既, 所以要留意喔 =] 希望幫到你丫, 有d咩可以再email我的=]

其他解答:
arrow
arrow

    dlxpxv7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()