close
標題:

HP VISTA洗機+系統還原問題

發問:

我想問 1)洗機係咪即係系統還原? 2)同埋...如果我呢部VISTA洗左機...係咪好似岩岩買返黎咁?(E.G我本身返黎本身就有裝左NORTON...咁洗左機會唔會因為咁冇左) 3)如果用系統還原既話...咁同洗機有咩分別 4)我想問一開機佢藍MON個時如果按F11個個係洗機定係系統還原 好多問題...希望有人解答到我...THX=]

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

1) 洗機唔同系統還原 2) 你部如果係廠機既話,佢應該有一隻recovery disk俾埋你,果隻碟入面除左windows之外仲應該會有好多軟件跟埋,你如果洗機而又用番佢隻還原光碟就會同你岩岩買番黎果時一樣. 3) 系統還原係windows入面既程式黎,你可以係入面set定某個日子或者時間作為還原點,當你用系統還完黎還原部機之後,咁係呢個還原點前既野都仲會係度. 而一般我地講既洗機係將部電腦做format,咁無論之前部機度有d咩都會冇晒. 4) 我唔係用hp機,所以唔係咁清楚你部電腦既設定,所以唔好意思,呢點答你唔到. 但系統還完應該係你開左windows 之後係開始功能表---附屬應用程式---系統工具---系統還完(xp) vista可能有少少唔同,所以我估計你講既F11係洗機既機會大d 如果你想試下,你可以先將你認為重要既資料先做備份,或者存去第個partition度,再試下按F11睇下^^ 試過之後你應該會清楚d,至於系統還原,你都可以入去試下,不過我自己好少會用系統還原,每次有事想用佢,佢都唔work,相當廢!!

其他解答:
arrow
arrow

    dlxpxv7 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()